Brev:
Vil ikke spise vores mad til aften - 11 mdr.
8. oktober 2013
Alder:
11 mdr.
Vil ikke spise vores mad til aften - 11 mdr.
Hej Helen.
Nu skriver jeg til dig igen igen :-)
Min søn på 11 måneder, vil stadigvæk ikke spise vores mad til aften. Han vil ikke spise noget med klumper eller noget han selv skal tygge, han spiser 3-4 mundfulde og så er det slut.....
Hvad skal jeg gøre? Er bare ved at være træt at lave ekstra mad til ham og blendtet mad til ham.
Vi/vuggestuen har nu endelig fået ham vi at spise bondebrød til frokost, det har os bare været en kamp. :-(
Mit andet problem er at han vågner 3-4 gange i løbet af en nat for at få sin sut, han vil ikke selv tage den og der ligger ellers 5-6 sutter i sengen, så han burde jo kunne finde en, hvad skal jeg gøre?
Håber du kan hjælpe mig.
Hilsen
Mor